NOWOŚC! Tester uniwersalny TU1









ZASTOSOWANIE

Tester uniwersalny TU1 przeznaczony jest do sprawdzania poprawności działania czujników i mechanizmów wykonawczych stosowanych w pojazdach samochodowych.



MOŻLIWOŚCI

Tester umożliwia:

  • zasilenie napięciem stabilizowanym 5,0 V / DC - 1,0A
  • zasilenie napięciem stabilizowanym 12,0 V / DC - 10,0A
  • zasilenie napięciem stabilizowanym 24,0 V / DC - 5,0A
  • odczyt sygnału analogowego w zakresie 0,0- 5,0 V
  • odczyt sygnału cyfrowego - zmienna częstotliwość 0,5 - 20,0 kHz
  • odczyt sygnału cyfrowego - zmienny współczynnik PWM 0,0- 100,0%
  • wysterowanie silników krokowych stosowanych w pojazdach jako regulatory obrotów biegu jałowego
  • odczyt ciśnienia i podciśnienia w zakresie 0,0 - 1,4 bar
  • wydanie sygnału sterującego współczynnikiem PWM (sterowanie “masą”)
    w zakresie 0,0 - 100,0 % prądem maks.10A
    i skokowej zmianie częstotliwości w zakresie 15 - 400 Hz.
  • wydanie sygnału sterującego współczynnikiem PWM (sterowanie “+”)
    w zakresie 0,0 - 100,0 % prądem maks.1,0A
    i skokowej zmianie częstotliwości w zakresie 15 - 400 Hz.
  • sterowanie ciśnieniem i podciśnieniem siłowników pneumatycznych
    w zakresie 0,4 (podciśnienie) - 1,4 bar (ciśnienie).
  • obciążenie wyjść sygnałowych czujników w trybie Pull- Up / Pull- Down
  • przekazanie sygnałów na wyjścia oscyloskopowe (tester może być wyposażony w wbudowany dwukanałowy oscyloskop z wyjściem USB).

Dzięki temu możliwe jest:

  • wysterowanie zaworów EGR sterowanych pneumatycznie
  • wysterowanie zaworów EGR sterowanych elektrycznie
  • wysterowanie przepustnic powietrza sterowanych elektrycznie
  • wysterowanie siłowników pneumatycznych sterujących przepustnicami,
    turbosprężarkami, klapami kolektorów ssących i chłodnic spalin EGR.
  • sterowanie przemiennikami ciśnienia układów EGR i turbosprężarek
  • sterowanie silnikami prądu stałego
  • sterowanie elektrozaworami pneumatycznymi i hydraulicznymi
  • sterowanie silnikami krokowymi
  • sprawdzenie potencjometrów położenia (zawory EGR, pedały gazu,
    sygnały przepływomierzy powietrza, przepustnice)
  • sprawdzenie Map - sensorów.
  • sterowanie końcówkami mocy i modułami zapłonu sterowanymi sygnałem PWM


Szczegółowe informacje, na temat produktu, można uzyskać kontaktując się bezpośrednio z nami.