Do stanowiska dołączony jest opis, zawierający propozycje ćwiczeń. Umożliwia on poznanie zasady działania i metod diagnostycznych, mających zastosowanie w diagnostyce pojazdów, wyposażonych system komfortu wykorzystujący magistralę CAN BUS.
Ćwiczenia podzielono na trzy części:
Cz. 1. Ćwiczenia w diagnostyce z wykorzystaniem mierników uniwersalnych i oscyloskopu.
Cz. 2. Ćwiczenia z wykorzystaniem testera diagnostycznego
Cz. 3. Symulacja usterek w systemie
Stanowisko umożliwia:
Stanowisko posiada złącze diagnostyczne OBDII umożliwiające podłączenie przyrządów diagnostycznych zgodnych z tym standardem. Umożliwia to prowadzenie diagnostyki polegającej na:
Zakres diagnostyki jest zależny od zastosowanego przyrządu i jego oprogramowania.
BUDOWA
Stanowisko wykonano w formie zamkniętego kasetonu z profili aluminiowych i płyty z tworzywa sztucznego. Zabudowane jest na ruchomej ramie wsporczej wykonanej z profili stalowych. Całość konstrukcji metalowej pokryta jest farbą proszkową dla zapewnienia estetyki i trwałości powłok lakierniczych.
DANE TECHNICZNE
Max. pobór mocy |
250 W |
|
|
Napięcie zasilania |
230V/50Hz |
|
|
Wymiary
|
Szerokość: 1300 mm |
Długość: 500 mm |
Wysokość: 1780 mm |
Waga
|
70 kg
|
|
|